FAQ

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny:
a) towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zakupu

b) wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną – w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia zakupu.

Zwracając zamówiony towar w stanie nie naruszonym, klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z  dowodem zawarcia transakcji oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, na adres Sprzedawcy: HERITAGE BRAND Sp. z o.o., ul. Plac Stare Miasto 25/1 , 26-605 Radom z dopiskiem „ZWROT” na kopercie. Oświadczenie można wysłać również na adres sklep@heritagebrand.pl

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 737-392-911 lub mailowo: sklep@heritagebrand.pl

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej-najlepiej telefonicznie: 737-392-911 lub mailowo: sklep@heritagebrand.pl

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie przy wcześniejszym umówieniu godziny odbioru (tel. 737-392-911 lub sklep@heritagebrand.pl) w punkcie znajdującym się pod adresem: ul. Plac Stare Miasto 25/1  26-605 Radom, Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

Mojego problemu nie ma na liście?

Jesteśmy pod telefonem 737-392-911 lub prosimy pisać na adres: sklep@heritagebrand.pl

Newsletter

ŚLEDŹ NAS NA

Śledź nas na

Skontaktuj się z nami

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu