Formy płatności

Warunki płatności i wysyłki towaru

  1. Płatność za zakupiony towar może zostać zrealizowana, wedle wyboru Klienta, na jeden z poniższych sposobów:
    a) za pobraniem – to jest gotówką w miejscu dostawy, kurierowi doręczającemu przesyłkę (płatność za pobraniem);
    b) w formie przedpłaty – płatność on-line np. przelewem bankowym lub kartą kredytową. Płatność on-line realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24;
    c) gotówką- w przypadku odbioru osobistego.
  2. Jeśli płatność on-line nie powiodła się, Klient może podjąć ponowną próbę dokonania płatności. W wiadomości e-mail przesłanej z potwierdzeniem zawarcia umowy Klient otrzyma wszelkie niezbędne informacje odnośnie podjęcia ponownej próby dokonania płatności on-line lub zmiany formy na płatność za pobraniem, z zachowaniem wybranej przez Klienta opłaty za transport zgodnej z tabelą opłat wskazaną w III.6. poniżej.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności on-line, niedokonanie zapłaty za zakupiony towar w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, spowoduje jego anulowanie, o czym Klient zostanie poinformowany w formie wiadomości e-mail. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca publikuje – na podstronie przedstawiającej dany towar, a także w „koszyku” po dodaniu do niego towaru – informację o planowanym czasie wysyłki, tj. czasie realizacji zamówienia czyli liczbie dni roboczych (dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z zamówieniem. Informacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówienia do Klienta, za pośrednictwem wybranej formy dostawy, spośród wskazanych w pkt. III.6. poniżej. Termin realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem czasu potrzebnego do skompletowania wszystkich towarów, które obejmuje dane zamówienie. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest ponadto od ilości wszystkich zamówień złożonych w danym dniu przez Klientów Sklepu Internetowego. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  5. Zamówione towary są dostarczane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: za pośrednictwem kuriera, Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost, albo po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji odbioru osobistego.
    Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia. Zamówienia przekraczające określoną wartość są wysyłane na koszt Sklepu Internetowego, przy czym w przypadku odbioru osobistego Klient nie ponosi kosztów wysyłki towaru. Informacja o wartości, jaka powoduje, iż koszty dostarczenia ponosi Sprzedawca, każdorazowo jest przedstawiana Klientowi przy składaniu zamówienia. Informacja o aktualnym limicie cenowym znajduje się na również na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Opłaty za transport są dostępne podczas podczas składania zamówienia oraz na podstronie „Koszta dostawy”
  6. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Kuriera – podejmowane są dwie próby dostarczenia przesyłki. Po każdej nieudanej próbie Klient otrzymuje awizo w formie wiadomości e-mail, z danymi teleadresowymi do najbliższego oddziału Kuriera.
  7. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost, paczka zostaje dostarczona do wybranego przez Klienta Paczkomatu, o czym Klient zostaje poinformowany informacją sms. Paczka jest dostępna do odbioru przez kolejne 2 dni robocze.
  8. W przypadku gdy zamówienie będzie odebrane przez Klienta osobiście – po wcześniejszym uzgodnieniu daty i godziny – Klient jest zobowiązany do obioru zamówienia w siedzibie firmy w terminie 5 dni roboczych. O przygotowaniu zamówienia Klient zostaje poinformowany wiadomością mailową.. Podczas odbioru zamówienia, pracownik Punktu Odbioru poprosi zgłaszającego się Klienta o podanie imienia i nazwiska i unikalnego kodu odbioru. Dane te są niezbędne do tego, by poprawnie zidentyfikować Klienta i uniknąć wydania zamówionego towaru niewłaściwej osobie.
  9. Do każdego zamówionego towaru załączony dowód zakupu.
  10. Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie Sprzedawcy stwierdzonych wad, braków w zamówieniu lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego.

Newsletter

ŚLEDŹ NAS NA

Śledź nas na

Skontaktuj się z nami

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu