Warunki płatności i wysyłki towaru
- Płatność za zakupiony towar może zostać zrealizowana, wedle wyboru Klienta, na jeden z poniższych sposobów:
a) za pobraniem – to jest gotówką w miejscu dostawy, kurierowi doręczającemu przesyłkę (płatność za pobraniem);
b) w formie przedpłaty – płatność on-line np. przelewem bankowym lub kartą kredytową. Płatność on-line realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24;
c) gotówką- w przypadku odbioru osobistego.
- Jeśli płatność on-line nie powiodła się, Klient może podjąć ponowną próbę dokonania płatności. W wiadomości e-mail przesłanej z potwierdzeniem zawarcia umowy Klient otrzyma wszelkie niezbędne informacje odnośnie podjęcia ponownej próby dokonania płatności on-line lub zmiany formy na płatność za pobraniem, z zachowaniem wybranej przez Klienta opłaty za transport zgodnej z tabelą opłat wskazaną w III.6. poniżej.
- W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności on-line, niedokonanie zapłaty za zakupiony towar w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, spowoduje jego anulowanie, o czym Klient zostanie poinformowany w formie wiadomości e-mail. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Sprzedawcy.
- Sprzedawca publikuje – na podstronie przedstawiającej dany towar, a także w „koszyku” po dodaniu do niego towaru – informację o planowanym czasie wysyłki, tj. czasie realizacji zamówienia czyli liczbie dni roboczych (dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z zamówieniem. Informacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówienia do Klienta, za pośrednictwem wybranej formy dostawy, spośród wskazanych w pkt. III.6. poniżej. Termin realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem czasu potrzebnego do skompletowania wszystkich towarów, które obejmuje dane zamówienie. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest ponadto od ilości wszystkich zamówień złożonych w danym dniu przez Klientów Sklepu Internetowego. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
- Zamówione towary są dostarczane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: za pośrednictwem kuriera, Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost, albo po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji odbioru osobistego.
Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia. Zamówienia przekraczające określoną wartość są wysyłane na koszt Sklepu Internetowego, przy czym w przypadku odbioru osobistego Klient nie ponosi kosztów wysyłki towaru. Informacja o wartości, jaka powoduje, iż koszty dostarczenia ponosi Sprzedawca, każdorazowo jest przedstawiana Klientowi przy składaniu zamówienia. Informacja o aktualnym limicie cenowym znajduje się na również na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Opłaty za transport są dostępne podczas podczas składania zamówienia oraz na podstronie „Koszta dostawy”
- Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Kuriera – podejmowane są dwie próby dostarczenia przesyłki. Po każdej nieudanej próbie Klient otrzymuje awizo w formie wiadomości e-mail, z danymi teleadresowymi do najbliższego oddziału Kuriera.
- Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost, paczka zostaje dostarczona do wybranego przez Klienta Paczkomatu, o czym Klient zostaje poinformowany informacją sms. Paczka jest dostępna do odbioru przez kolejne 2 dni robocze.
- W przypadku gdy zamówienie będzie odebrane przez Klienta osobiście – po wcześniejszym uzgodnieniu daty i godziny – Klient jest zobowiązany do obioru zamówienia w siedzibie firmy w terminie 5 dni roboczych. O przygotowaniu zamówienia Klient zostaje poinformowany wiadomością mailową.. Podczas odbioru zamówienia, pracownik Punktu Odbioru poprosi zgłaszającego się Klienta o podanie imienia i nazwiska i unikalnego kodu odbioru. Dane te są niezbędne do tego, by poprawnie zidentyfikować Klienta i uniknąć wydania zamówionego towaru niewłaściwej osobie.
- Do każdego zamówionego towaru załączony dowód zakupu.
- Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie Sprzedawcy stwierdzonych wad, braków w zamówieniu lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego.